۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
جاده کندوان تعریض و چهاربانده می‌شود
معاون استاندار مازندران:

جاده کندوان تعریض و چهاربانده می‌شود

آمل- رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعریض محور کندوان گفت: این محور امسال چهار بانده می شود.

مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح تعریض و چهار خطه شدن محور کندوان در دست اقدام است، اظهار اینکه این پروژه مهم و ملی امسال به پایان می رسد.

وی با اظهار اینکه محور کندوان نقش مهمی در تردد جاده ای و ترانزیتی دارد، حذذف نقاط حادثه خیز و چهار خطه شدن را در ارتقای ایمنی در این محور مهم ارزیابی کرد و گفتک ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز در این محور نیز در دست اجرا است.

معاون استاندار مازندران به مشکلاتی در فرایند اجرای چهارخطه شدن محور کندوان اشاره کرد و گفت: برای تسریع در اجرای این پروژه و رفع نقاط حادثه خیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

رازجویان همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش مهار آب های سطحی در استان اظهار داشت: تاکنون شش سد لاستیکی در استان بهره برداری شده است و مجموع سدهای استان به ۱۱ فقره می رسد.

وی یادآور شد: در حال حاضر ضریب مدیریت و مهار آب های سطحی در استان ۱۵ درصد است که با تکمیل سدهای در دست اجرا این ضریب افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۸۳٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha