۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
طرح کارورزی در زنجان اجرا می شود /برنامه های حمایتی از کار فرمایان و سرمایه گذاران
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

طرح کارورزی در زنجان اجرا می شود /برنامه های حمایتی از کار فرمایان و سرمایه گذاران

زنجان- یوسفی،مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان از اجرای طرح کارورزی در استان زنجان خبر دادو گفت: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این خصوص سرمایه گذاران را حمایت می کند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار از اجرای طرح کارورزی در استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح فرصت بسیار خوبی برای مهارت‌آموزی و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه طرح کارورزی فرصتی بسیار طلایی برای درآمدزایی برای دفاتر کاریابی و مهارت‌آموزی نیروهای انسانی فارغ‌التحصیل شده دانشگاهی است،اظهار کرد: با اجرای این طرح واحدهای تولیدی و صنعتی هم از نیروی انسانی توانمند استفاده کنند. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: حق بیمه سهم کارفرما برای به کارگیری هر تعداد نیروی جدید دانش‌آموخته دانشگاهی به مدت ۲۱ ماه توسط وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی در این طرح  پرداخت می‌شود و در این مدت بیمه سهم کارفرما توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما واریز می‌شود. 

یوسفی تاکید کرد: همچنین به واحدهایی که طرح کارورزی  را اجرا می‌کنند کمک‌ هزینه آموزشی و حق بیمه پرداخت می‌شود. 

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: رهبری به رفع موانع  تولید بسیار تاکید دارند و در این میان برای تحقق شعار سال برنامه های حمایتی از کار فرمایان و سرمایه گذاران در دستور کار است. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: در طرح کار ورزی افراد واجد شرایط با در نظر گرفتن اولویت‌ها شناسایی شده و به میزان ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی و عنوان رشته تحصیلی از طریق اداره کل  به واحد مربوطه معرفی می شود.

کد خبر: ۸۳٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha