۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
تبعیض بین کارگران و مدیران برداشته شود/ لزوم حذف امکانات غیرمتعارف مدیران
معاون استاندار بوشهر:

تبعیض بین کارگران و مدیران برداشته شود/ لزوم حذف امکانات غیرمتعارف مدیران

بوشهر - معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حذف امکانات غیر متعارف مدیران گفت: تبعیض بین کارگران و مدیران باید برداشته شود.

به  گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد تقی ایرانی در جلسه کمیسیون کارگری استان که در شهرستان عسلویه برگزار شد به محدودیت‌های اخیر اشاره و یادآور شد: ما به هیچ وجه از تعطیلی بازار خوشحال نیستیم ولی سلامت مردم اهمیت بالاتری دارد و همه باید کمک کرده و به گونه‌ای عمل کنیم که سلامت مردم تامین شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: اگر تولید می‌خواهیم حتماً باید پشتیبانی صورت گیرد و باید کارگران راضی باشند چرا که کارگر رکن اساسی تولید است و حمایت از حقوق کارگر امری بسیار مهم و اساسی است.

وی خطاب به مدیران تاکید کرد: افزایش حقوق کارگران را همان ابتدای سال و از فروردین ماه اعمال کنید و نگذارید به ماه‌های میانی سال برسد تا کارگران از لحاظ معیشتی مشکلی نداشته باشند. در نظام اسلامی تبعیضی بین کارگر و کارفرما و مهندس نباید باشد و همه باید در کنار هم بدون تبعیض فعالیت کنند.

ایرانی اضافه کرد: هیچ گونه تشکیلات غیرمتعارفی برای مدیران نباید باشد و هر گونه امکاناتی هست باید برای کارگران و مدیران به طور مساوی باشد و نباید فاصله بین کارگران و مدیران ایجاد شود.

کد خبر: ۸۳٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha