۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
تزریق ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به بخش کشاورزی فارس
معاون جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد

تزریق ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به بخش کشاورزی فارس

شیراز - معاون جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بالغ بر۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به بخش عمرانی کشاورزی استان فارس تزریق شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، جعفر صبوری پور با بیان اینکه از ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی جهش تولید در استان فارس، ۲۱ مورد مربوط به بخش کشاورزی است، تصریح کرد: طرح های کشاورزی شامل ۱۳ پروژه اقتصادی و هشت پروژه عمرانی است.

وی با بیان اینکه از هشت پروژه عمرانی، سه پروژه استانی است که اعتبارات مصوب آنها به صورت ۱۰۰ درصد تخصصی در نظر گرفته شده است، افزود: برای ۶ پروژه ملی نیز با پیگیری های انجام شده، بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و ابلاغ شده است.

صبوری پور ابراز کرد: در بین ۱۳ پروژه اقتصادی بخش کشاورزی، چهار پروژه نیازمند تسهیلات می باشد که با همکاری دو بانک کشاورزی و توسعه تعاون در قالب تفاهم نامه، منابع مالی آنها در حال تامین است.

وی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ۳ درصد یارانه برای کاهش سود و کارمزد تسهیلات این طرح ها تامین می کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه پروژه ها در قالب تفاهم نامه بین استاندار فارس و سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد، اظهار کرد: از ۲۱ پروژه جهش تولید، ۱۲ پروژه تکمیل و تعدادی در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید.

صبوری پور بیان کرد: تعدادی از پروژه ها تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد و سایر پروژه ها نیز متناسب با تامین منابع تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید. 

کد خبر: ۸۳٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha