۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
۸۹ شرکت حمل و نقل بار و کالا در سطح استان سمنان فعالیت دارد
مدیرکل راهداری سمنان:

۸۹ شرکت حمل و نقل بار و کالا در سطح استان سمنان فعالیت دارد

سمنان- منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۸۹ شرکت حمل و نقل بار و کالا در سطح استان سمنان فعالیت دارد که طی سال ۹۹ بیش از ۱۱ میلیون تن کالا را جابجا کردند.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان سمنان دارای ۸۹ شرکت باربری و حمل و نقل کالا است، تاکید کرد: در این استان همچنین ۴۰ شرکت در راستای حمل و نقل مسافر فعالیت دارند و در طول سال خوشبختانه خدمات خوبی را به مردم ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل کالا در سال ۹۹ بیش از ۱۱ میلیون تن کالا را در استان جابجا کردند، تاکید کرد: میزان بار جابجا شده طی سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن در سطح استان سمنان هشت درصد رشد داشته است.

کاهش انتقال مسافران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در سطح استان جایجا شد، تاکید کرد: خوشبختانه این کالاها با کمترین مشکل جابجا شده اند.

منصور کیایی با بیان اینکه در بخش مسافر و حمل و نقل عمومی شاهد کاهش تعداد سفر و تعداد مسافران در سال ۹۹ بوده ایم، گفت: از لحاظ تعداد سفر در سال ۹۹ در شاخص حمل و نقل جاده‌ای شاهد ۲۲ درصد کاهش نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

وی افزود: تعداد مسافران جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان نیز در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۴۷ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم همچنین باید گفت در سال گذشته ۱۵۷ هزار و ۸۷۸ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی و جاده‌ای استان سمنان صورت گرفته است

کد خبر: ۸۳٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha