۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳
عدم کنترل به موقع  بازار مرغ عوارض دارد| امنیت غذایی کشور شوخی بردار نیست
رئیس کمیسیون کشاورزی در گفتگو با بازار:

عدم کنترل به موقع بازار مرغ عوارض دارد| امنیت غذایی کشور شوخی بردار نیست

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان به حمایت جدی از سوی مسئولین در زمینه کنترل بازار مرغ نیاز داریم و این کنترل ها باید در ایام ماه مبارک رمضان افزایش یابد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، به اشاره به کنترل و نضارت مسئولین بر بازار مرغ در ایام ماه مبارک رمضان،اظهارداشت:  پس از اخذ تصمیم در زمینه واقعی کردن قیمت مرغ از سوی قرارگاه مذکور، التهاب در بازار مرغ کاهش یافته صف کشی مردم برای تهیه مرغ دیده نمی شود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: با این حال حاضر ما همچنان به حمایت جدی از سوی مسئولین در زمینه کنترل بازار مرغ نیاز داریم و حتی این کنترل ها باید در ایام ماه مبارک رمضان افزایش پیدا کند چراکه درصورت عدم کنترل لازم مشکلات در این بازار عوارضی خواهد داشت

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم به گذشته اقدامات مسئولین در زمینه نابه سامانی در بازار مرغ باز گردیم باید بگوییم که متاسفانه بانک مرکزی در ۶ ماه سال ۹۹ نظم و ترتیب مناسبی در تأمین ارز این بخش نداشت.

ساداتی نزاد با بیان اینکه بخشی از مشکلات در بازار مرغ به نحوه تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی بازمی گردد، تصریح کرد: تذکر بنده با آقای همتی،رئیس کل بانک مرکزی این است که تلاش کنند تا بی‌نظمی در تامین ارز در بخش‌هایی همچون تولید مرغ تکرار نشود .

این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت توجه به امنیت غذایی کشور اظهارداشت:  امنیت غذایی کشور شوخی بردار نیست و باید امنیت غذایی را در اولویت امور  مسئولین قرار گیرد.

کد خبر: ۸۳٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha