۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
 مشارکت ۳۰ میلیون نفر در اولین انتخابات اقتصادی کشور
رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد:

مشارکت ۳۰ میلیون نفر در اولین انتخابات اقتصادی کشور

میراب، رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد گفت: در اولین و بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور برای تعیین اعضای هیئت مدیره های بورس ۳۰ میلیون سهامدار شرکت می کنند.

به گزارش بازار، پیمان میراب رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد، با بیان این مطلب گفت: در این انتخابات هیات مدیره های استان های مختلف با آراء سهامداران سهام عدالت انتخاب می شوند و اداره سرمایه های سهامداران را بعهده می گیرند.

وی در خصوص اهمیت این انتخابات گفت: این انتخابات با توجه به شرکت ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت و حجم حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه از جایگاه و اهمیت بالایی در اقتصاد کشور برخوردار است و در پایان مدیریت حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی های مردم از دولت به خود مردم واگذار می شود.

رییس روابط عمومی وزارت اقتصاد اظهاداشت: پس از این انتخابات ۳۰ نهاد مالی با اختیارات زیاد و مهم می توانند از سرمایه های سهام عدالت در توسعه استان های خود نقش ایفاء کنند و موجب رشد اقتصادی شهرهای محل اقامت خود شوند.

وی درباره نحوه برگزاری این انتخابات گفت: این انتخابات در سامانه سجام و بصورت کاملا الکترونیک در بستر وب بسیار ساده تنها با دسترسی به اینترنت برگزار می شود.

پیمان میراب افزود: مشمولان سهام عدالت با مراجعه به سایت سجام پس از احراز هویت به سامانه رای گیری هدایت می شوند و رای خود را ثبت می کنند.

وی در پایان از افراد توانمند و متخصص در خواست کرد به منظور تقویت هیئت مدیره های بورس تا ۲۸ فروردین ماه در این انتخابات نام نویسی کنند.

کد خبر: ۸۳٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha