۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
۶۰۰ مصوبه رفع موانع تولید در مازندران تهیه شد
مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران:

۶۰۰ مصوبه رفع موانع تولید در مازندران تهیه شد

ساری- گلچوب، مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ مصوبه برای رفع موانع تولید در سال قبل تهیه و ۹۰ واحد تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شدند.

مهدی گلچوب در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تلاش برای رونق تولید و رفع موانع فراروی اظهار داشت: کارگروه رفع موانع تولید استان با بیش از ۶۰۰ مصوبه توانسته ۹۰ واحد تولید و کارخانه را از تملک بانک ها خارج کند.

وی همچنین با بیان اینکه پارسال ۶۸ واحد و کارخانه تولید راکد نیز به چرخه تولید برگشتند، اظهار داشت: براساس شعار سال و جهش تولید و رفع موانع فراروی تولید، منافع تولیدکنندگان در اولویت قرار دارد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به راه اندازی قرارگاه نظارتی در استان مازندران، هدف از ان را کنترل قیمت ها و مقابله با گرانفروشی و احتکار ذکر کرد و گفت: نتیجه اجرای این طرح سبب شد تا در هیچ نقطه ای از مازندران با کمبود کالاهای اساسی مواجه نباشیم.

گلچوب فرایند جذب سرمایه گذاری را طی سال های اخیر در استان مطلوب و رو به رشد دانست و گفت: در حوزه تجارت و دیپلماسی اقتصادی رشد صادرات استان را شاهد بودیم.

وی یادآور شد: راه اندازی سرای تجاری مازندران در ولگاگراد روسیه و برخی از کشورها را در توسعه مناسبات با کشورهای مختلف حائز اهمیت بوده است.

کد خبر: ۸۳٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha