۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
آغاز به کار طرح توسعه شرکت آذرخش با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان
معاون استاندار همدان خبر داد:

آغاز به کار طرح توسعه شرکت آذرخش با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان

همدان - معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه طرح توسعه فرآوری معدنی شرکت آذرخش از طرح‌های جهش تولید استان است، از آغاز به کار این طرح با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پورمجاهد با اشاره به آغاز به کار طرح توسعه فرآوری معدنی شرکت آذرخش در ناحیه صنعتی جوکار ملایر گفت: این طرح بزرگ اقتصادی از طرح‌های جهش تولید است که با پیگیری متعدد و با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد تومان و چهار میلیون دلار ارز خارجی از امروز به صورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه با این اقدام برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال زایی شکل خواهد گرفت، اظهار کرد: ظرفیت این کارخانه (شرکت معدنی آذرخش) پیش از این برابر ۱۲ هزار تن بود که با آغاز به کار طرح توسعه آن این ظرفیت ۲۰ هزار تن اضافه و در مجموع به ۳۲ هزار تن خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: بر اساس تاکیدات استاندار همدان و کارشناسان حوزه معدنی؛ فراوری یکی از برنامه های با اولویت در بخش صنعت و معدنی است که به توسعه استان کمک می کند.

پورمجاهد اضافه کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها طرح های بزرگی در استان همدان در آستانه شروع به کار است که در روزهای آینده خبرهای خوبی از آغاز به کار این واحدهای تولیدی برای مردم استان خواهیم داشت.

کد خبر: ۸۳٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha