۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی در داخل کشور  رونمایی شد
رئیس هیئت مدیره آریاترانسفو:

بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی در داخل کشور رونمایی شد

سمنان- معماری، رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی صنعتی آریاترانسفو گفت: بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی با سیستم خنک کنندگی ODAF کشور در استان سمنان ساخته شد.

فرج الله معماری در گفتگو با خبرنگار بازار،  درباره دستاورد جدید صنعتی استان سمنان، تاکید کرد: در سال تولید ،پشتیبانی ها  و مانع زدایی ها  علی رغم تحریم های ظالمانه قدرت های جهانی، با تکیه بر دانش و تجربه جوانان این مرز و بوم، بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی با سیستم خنک کاری اجباری جهت داده شده در داخل کشور به دست متخصصین گروه صنعتی آریا ترانسفو ساخته و با موفقیت آزمایشات کارخانه ای را پشت سر گذاشت.

وی افزود:  این ترانسفورماتور با ظرفیت ۳۸۵ مگاولت آمپر و ولتاژ ۲۴۵ کیلو ولت به سفارش گروه مپنا و برای نصب در واحد گازی نیروگاه جدید سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک (کلاسF) ساخته شده است. کلیه مراحل طراحی و ساخت این ترانسفورماتور در گروه صنعتی آریا ترانسفو در مدت زمان بسیار کوتاه ۷۰ روز و منطبق با استانداردهای جهانی و تکنولوژی جدید این صنعت انجام شده است.

این تولید کننده بیان کرد: از مهمترین ویژگی های این ترانسفورماتور می توان به استفاده از سیستم خنک کنندگی جدید، سیم پیچ هائی با طراحی خاص، تلفات کم، راندمان بالا و همچنین قیمت پائین در مقایسه با محصولات مشابه خارجی اشاره کرد.

معماری بیان کرد: این ترانسفـورماتور تمامی تست‌های روتین و تایپ، از جمله تست حرارتی با جریان بار کامل را مطابق با  استاندارد IEC۶۰۰۷۶ در آزمایشگاه فشارقوی آریاترانسفو با موفقیت گذرانده است.
 

کد خبر: ۸۳٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha