۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
قطارهای ۵ ستاره رجا توسعه می‌یابد
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا:

قطارهای ۵ ستاره رجا توسعه می‌یابد

رجبی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از راه اندازی قطارهای پنج ستاره جدید در این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار، محمد رجبی در مراسم معارفه رئیس هیئت مدیره شرکت نوین صنعت رجا افزود: این شرکت با افزایش تعداد بازسازی‌ها و راه‌اندازی قطارهای ۵ ستاره، به دنبال خدمات دهی بیشتر و بهتر به مسافران است که امیدواریم بعد از کرونا شاهد شکوفایی فعالیت‌ها و رونق اقتصاد باشیم.

وی گفت: پیش بینی می‌کنیم با عبور از بحران فعلی و اقدامات مثبت دولت برای مهار کرونا، شاهد افزایش سفرها در تابستان باشیم، به همین منظور کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهیم تا به درآمد بهتری برسیم.

رجبی خاطرنشان کرد: آماده سازی ناوگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سفرها، زحمت همکاران ما را بیشتر کرده، اما با جدیت، رعایت پروتکل‌ها را دنبال کرده و می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت رجا تأکید کرد: خوشبختانه در حوزه فنی کارهای خوبی برای نوروز ۱۴۰۰ انجام شد که از آن جمله می‌توان به آماده سازی ۲۵ دستگاه مولد و ۹ رام قطار تندروی پردیس (ترن ست) اشاره کرد که به دنبال آماده‌سازی بیشتر و افزایش سیر این قطارها هستیم.

رجبی گفت: با قطارهای تندروی پردیس، سفرهای یک روزه بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را دنبال می‌کنیم تا از این طریق زمان سفر را مدیریت کنیم.

وی افزود: باید به دنبال ارتقای ظرفیت‌های فنی باشیم، زیرا در حال حاضر راه آهن به ازای هر لکوموتیو مکلف به سیر قطارها به میزان ۱۲۰۰ کیلومتر در روز است و این در حالیست که قطارهای تندروی پردیس (ترن ست) ما توانایی روزی ۲۰۰۰ کیلومتر سیر را دارند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: روند بازسازی واگن‌های بالای ۳۰ سال از محل تبصره ۱۸ باید شتاب بیشتری بگیرد و با تأمین اعتبار لازم این روند در شرکت نوین صنعت، واگن پارس و دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود.

در این مراسم رجبی ضمن قدردانی از زحمات فرهاد فرهمند محمدی برای تلاش در دوران عضویت هیئت مدیره و قائم مقام شرکت حمل و نقل ریلی رجا، وی را به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت نوین صنعت رجا معرفی کرد.

کد خبر: ۸۳٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha