۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
مسئولان زنجان به جای شعار عملا با متخلفان اقتصادی برخورد کنند
استاندار زنجان:

مسئولان زنجان به جای شعار عملا با متخلفان اقتصادی برخورد کنند

زنجان- استاندار زنجان گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند به جای حرف و شعار به صورت عملیاتی در صحنه باشند و با متخلفان بازار به جد برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان گفت: در ایام ماه رمضان قیمت اجناس مشمول نظارت باید به صورت هفتگی مشخص و در معرض دید مردم قرار داده شود. 

استاندار زنجان بر لزوم نظارت هرچه بیشتر بر بازار در ماه مبارک رمضان در استان تاکید کرد و گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند به جای حرف و شعار به صورت عملیاتی در صحنه باشند و با متخلفان بازار به جد برخورد کنند. 

حقیقی به تولید روغن نباتی در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: طبق اعلام وزارت صمت، استان می تواند به هر میزان تولید روغن نباتی کارخانه جهان را افزایش داده و به بازار ترزیق کند. 

وی گفت: استان زنجان در خصوص تامین روغن خوراکی مشکلی ندارد و مازاد بر نیاز هم روغن تولید می شود. 

استاندار زنجان ابراز داشت: هیچ صنفی حق ندارد در کنار ارائه کالایی به مردم، کالای دیگری را به اجبار به مشتری ارائه کند و باید با این اصناف برخورد شود. 

حقیقی تصریح کرد: انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان موظف به ارائه گزارش عملکرد و همکاری بین بخشی  است و با  ارائه راهکارهای هدفمند و همکارهای لازم آرامش مردم را فراهم کند و در این میان همکاری های بین بخشی لازمه کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمتها است. 

وی با بیان اینکه با اصنافی که امنیت بازار را ناامن کنند برخورد خواهد شد، یادآور شد: شرایط کنونی جامعه ایجاب می‌کند رفتارهای متناسب با متخلفان انجام شود تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید دستگاههای نظارتی و تعزیرات حکومتی استان ورود جدی به بازرسی بازار داشته باشند، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری هر هفته قیمت گوشت مرغ استان با استان‌های دیگر را پایش و کنترل کنند.

کد خبر: ۸۳٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha