۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در اصفهان مصرف شد/ اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال ۱۴۰۰
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان:

۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در اصفهان مصرف شد/ اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال ۱۴۰۰

اصفهان- علوی، مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی مصف گاز در استان بودیم و این عدد به ۲۱ میلیارد متر مکعب رسید.

سید مصطفی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک و بیش از دو میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، اظها داشت: سال گذشته بیش از ۵۴ هزار و ۶۳۰ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی به تعداد مشترکین شرکت اضافه شد

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱۱ شهر و یک هزار و ۶۰ روستا در سطح استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ابراز داشت: در سال گذشته بیش از ۴۶۸ کیلومتر شبکه گذاری ۱۲ هزار انشعاب و بیش از ۴۵ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکین استان اضافه شده است .

اضافه شدن ۱۰۷۰ مشترک صنعتی در شرکت گاز اصفهان
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹ هزار و ۶۷۰ واحد صنعتی در سطح استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند، ادامه داد: یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی طی سال گذشته  از نعمت گاز طبیعی برخوار دار شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز در استان اصفهان مصرف شد، اضافه کرد: برای جلوگیری از قطع گاز به دلیلافزایش مصرف و برودت هوا به دنبال کاهش دو درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان در زمستان ۱۴۰۰ با کاهش گاز در اختیار صنایع توانستیم شرایط به وجود آمده را مدیریت کنیم.

علوی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» ابراز داشت: ما این شعار را در دستور کار خود قرار داده و به عنوان راهبردی اساسی به همه بخش‌های ابلاغ کرده‌ایم.

اولویت پروژه‌های نیمه تمام برای سال ۱۴۰۰
وی با بیان اینکه شرکت گاز شرکتی زیرساختی مهم و استراتژیک برای صنعت و اقتصاد کشور است، ابراز داشت: باید توجه داشت که اصلاح مسائل مرتبط با تولید، در یک مدت محدود خلاصه نمی‌شود و باید در این عرصه منطقی رفتار کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان حمایت از پیمانکاران و تامین کنندگان کالا و خدمات و نیز رفع موانع و مشکلات واگذاری اشتراک پذیری و توسعه شبکه‌ها را امری ضروری برای تحقق شعار سال دانست و ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این زمینه در اولویت است.

کد خبر: ۸۳٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha