۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
شیرین‌سازی گاز در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی افزایش یافت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شیرین‌سازی گاز در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی افزایش یافت

بوشهر- موذنی، مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شیرین‌سازی گاز در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی حدود سه درصد افزایش یافت.

محمد شفیع موذنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای بهبود فرآیندهای تولید در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در این راستا در دست اجرا است.

وی از اجرای بیش از ۱۷ هزار دستور کار تعمیراتی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: برای تولید پایدار در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی تلاش جدی صورت گرفته و شاهد موفقیت در این عرصه هستیم.

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از حذف توقف‌های ردیف‌های گازی این پالایشگاه طی سال گذشته خبر داد و افزود: میزان تولید در سال گذشته با افزایش سه درصدی روبرو بوده است.

وی از شیرین‌سازی بیش از ۱۷ هزار و ۲۴۴ میلیون متر مکعب گاز طی سال قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در پالایشگاه سوم پارس جنوبی بیش از ۲۰ میلیون بشکه معیانات گازی تولید شده است.

موذنی از تولید ۷۷۰ هزار تن اتان در پالایشگاه سوم پارس جنوبی طی سال قبل خبر داد و اضافه کرد: از دیگر تولیدات این پالایشگاه می‌توان به تولید بیش از ۶۰۰ هزار تن پروپان اشاره کرد.

کد خبر: ۸۳٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha