۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
وضعیت ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری بهبود یافته است
در گفت و گو با بازار عنوان شد:

وضعیت ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری بهبود یافته است

شهرکرد- شهریار پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری طی فصل زمستان سال گذشته بهبود یافته است.

علی شهریار پور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: وضعیت ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری طی فصل زمستان سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال های گذشته بهبود یافته است.

وی گفت: نسبت اشتغال استان در فصل زمستان سال گذشته برابر۳۸.۲ درصد و این شاخص در سطح کشور معادل ۳۷.۸ درصد بوده است که این امر بیانگر  این است که از هر یک هزار نفر جمعیت در سن کار استان ۳۸۲ نفر دارای شغل بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری نقش مهمی در افزایش ایجاد اشتغال در سطح استان داشته است.

وی تاکید کرد: نرخ مشارکت در چهارمحال و بختیاری بالا است و تعداد نیروی جوان جویای کار در این استان نسبت به سایر مناطق کشور افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های سرمایه گذاری از مهمترین اولویت های مسئولان استان برای کاهش نرخ بیکاری به شمار می رود.

کد خبر: ۸۳٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha