۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
۱۷ هزار واحد مسکن مهر در سمنان تحویل شده است
معاون عمرانی استاندار سمنان:

۱۷ هزار واحد مسکن مهر در سمنان تحویل شده است

سمنان- فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در استان، گفت: ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در سمنان تحویل شده است.

منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه نشست ستاد مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به آخرین وضعیت مسکن مهر در شهرستان های سمنان و شاهرود، بیان کرد: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در سمنان تحویل شده است .

وی با بیان اینکه مشکل بزرگ مسکن مهر استان سمنان در شاهرود است که پیمانکاران به تعهدات خود عمل نکرده و این موضوع در دستگاه قضایی رسیدگی می شود، گفت:حدود ۱۰ هزار واحد مسکن‌مهر در شاهرود احداث شده که از این میزان سه هزار و ۴۲ واحد همچنان تحویل داده نشده و مردم در انتظار مسکن خود هستند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دادگستری دو پرونده مسکن مهر شاهرود را مورد بررسی قرار داده است، تاکید کرد: در یکی از این پرونده ها پیمانکار محکوم و ملزم به ساخت واحد های مسکونی است.

فخری بیان کرد: لازم است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه عمرانی و شهرداران در انعقاد قراردادها با استفاده از ظرفیت مشاوران حقوقی توانمند بهره گیری کنند تا شاهد مشکلاتی از قبیل مسائلی که در شاهرود در خصوص مسکن مهر رخ داد نباشیم.

کد خبر: ۸۳٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha