۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
عدم حضور دژپسند و نوبخت اصلاح قیمت تضمینی گندم را به تعویق انداخت
نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس:

عدم حضور دژپسند و نوبخت اصلاح قیمت تضمینی گندم را به تعویق انداخت

زارعی کیاپی، نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، گفت: متاسفانه رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد در نشست امروز حاضر نبودند و این عدم حضور باعث شد تا به توافق نهایی در زمینه اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم دست پیدا نکنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه) شورای قیمت گذاری و اتخاذ تصمیمات سیاست های حمایتی محصولات اساسی، گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته و در شورای اقتصاد قیمت گندم تعیین شده بود در نشست امروز به توافق نهایی در زمینه نرخ تضمینی این محصول دست پیدا نکردیم.

عضو ناضر مجلس در شورای قیمت گذاری و اتخاذ تصمیمات سیاست های حمایتی محصولات اساسی، ادامه داد: مقرر شد طی ۴ روز آینده نشست دیگری تشکیل و در خصوص تعیین قیمت خرید تضمینی گندم توافق نهایی صورت بگیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت گندم در سال زراعی جاری افزایش پیدا می‌کند، عنوان کرد: متاسفانه رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد در نشست امروز حاضر نبودند و این عدم حضور باعث شد تا به توافق نهایی در زمینه اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم دست پیدا نکنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی از استان‌ها خرید تضمینی گندم بر اساس نرخ قبلی آغاز شده است، ادامه داد: قانون تصریح دارد که باید وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست شورای قیمت گذاری حاضر باشند نه نمایندگان آنها.

زارعی کیاپی با بیان اینکه تمامی اعضای شورا بر این موضوع تاکید دارند که باید نرخ خرید تضمینی گندم افزایش پیدا کند، گفت: وزیر جهاد کشاورزی مسئولیت پیگیری لازم برای برگزاری و حضور تمامی اعضای شورای قیمت گذاری و اتخاذ تصمیمات سیاست های حمایتی محصولات اساسی در نشست هفته آینده را برعهده دارد.

کد خبر: ۸۳٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha