۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
مردم ایلام همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند
استاندار ایلام:

مردم ایلام همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم ایلام همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند، گفت: امیدواریم که تا پایان دولت شاهد اقدام اساسی در اجرای فاز اول این پروژه مهم باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری عصر دوشنبه در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در وزارت راه و شهرسازی، خواستار تسریع در پروژه راه آهن ایلام به اسلام آباد شد و اظهار کرد: راه آهن یکی از مطالبات دیرین استان بوده و مردم ایلام خواستار عملی شدن این خواسته مهم هستند.

وی با عنوان این مطلب که شنیدن صدای سوت قطار در ایلام پایانی بر دو دهه مطالبه گری ایلامیان در خصوص این زیرساخت مهم ارتباطی است، بیان کرد: امیدواریم که تا پایان دولت شاهد اقدام اساسی در اجرای فاز اول این پروژه مهم باشیم.

نوذری در ادامه خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل تونل کبیر کوه شد و گفت: همچنین لازم است دولت در خصوص تزریق و تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های مسیر اربعین استان از جمله حمیل به ایلام، صالح آباد ،مهران و دهلران و ... اهتمام لازم را داشته باشد.

وی در ادامه پیگیری اخذ ماده ۲۳ تکمیل مسیر بدره به لومار از سمت قاضی خان، مسیر حمیل به ایلام و مسیر قلاجه به ایوان، تکمیل واریانت چشمه چاهی و محور سرتنگ شباب، تکمیل زیرساختهای پایانه برکت شد.

وی گفت: اختصاص اعتبار طرح اقدام ملی مسکن در استان و اختصاص اعتبار برای زیرساختهای واحدهای مسکن مهر در استان و همچنین تکمیل برج هنر ایلام از دیگر مطالبات استان ایلام است.

نوذری در پایان تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های مهم استان تا پایان دولت عنوان کرد و گفت: در این میان پروژه های حوزه راه و شهرسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نیز در این خصوص مساعدت لازم برای تکمیل این طرح ها را داشته باشد.

کد خبر: ۸۳٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha