۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
۶۶۶ میلیارد ریال برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی استان سمنان هزینه شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

۶۶۶ میلیارد ریال برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی استان سمنان هزینه شد

سمنان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به صدور ۱۴ پروانه بهره‌برداری صنایع بخش کشاورزی گفت: ۶۶۶ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان، ضمن بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این نهاد در افزایش درآمد کشاورزان و بهره‌برداران این بخش است، اظهار داشت: ۶۶ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال برای راه‌اندازی ۱۴ واحد تولیدی صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در استان هزینه شده است.

وی بابیان اینکه پیشرفت فیزیکی عمده این واحدها بالای ۹۶ درصد است، افزود: درمجموع ۶۳ هزار و ۴۲۵ تن ظرفیت تولید این واحدها در سال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: با آغاز به کار این واحدها برای ۲۹۱ نفر در بخش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی استان شغل ایجاد شد.

میرعماد با تأکید بر اینکه توسعه صنایع تبدیلی نقش مؤثری در ارتقای سطح درآمد کشاورزان ایفا می‌کند، بیان کرد: طرح انواع روغن خام گیاهی، انواع دانه میوه و خشکبار آجیلی فراوری‌شده و پودر پوست آن، چیپس میوه، انواع میوه خشک، سبزی و صیفی‌جات خشک از مهم‌ترین محصولاتی است که در این واحدها تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید انواع خوراک دام، طیور و آبزیان، بسته‌بندی تخم‌مرغ، پودر ماهی قابل‌مصرف برای خوراک دام و طیور و آبزیان از دیگر محصولاتی است که در این واحدها تولید می‌شود.

کد خبر: ۸٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha