۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده در شبکه «شاد»
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده در شبکه «شاد»

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت «سالروز تأسیس شبکه شاد» از رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، دو میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر همزمان و بیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲ گیگابیت بر ثانیه، خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی، در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس شبکه شاد، گفت: ‌سالروز تأسیس شبکه شاد، بزرگ‌ترین پیام‌رسان داخلی را تبریک می‌گویم و در برابر عظمت کار بزرگ ‌معلمان کشور تعظیم و ادای احترام می‌کنم؛ که با همت ایشان به ویژه در ‌شبکه شاد، جریان آموزش، متوقف نشد.
 
وی افزود:‌ در صدها هزار کانال ‌شبکه شاد، تا کنون، بیش از ۳۰ میلیارد پیام و ۱۱ میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افرادی با هویت‌های مشخص، مبادله شده است.
 
‌وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: «شاد» یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملّی بود که شبکه ۱۲ میلیونی ‌معلمان و ‌ دانش آموزان را به هم مرتبط و استمرار آموزش را فراهم کرد.
 
حاجی میرزایی تأکید کرد: «شاد» توانمندی معلمان و دانش آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی، بهبود بخشید.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که ‌۱۲ میلیون «دانش‌آموز»، ۱۱۵ هزار «مدیر» و نزدیک به ۸۰۰ هزار «معلم»، در ‌شبکه شاد فعالیت دارند، تصریح کرد:این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، دو میلیون و سیصد هزار کاربر همزمان و بیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲گیگابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشته است.

کد خبر: ۸۳٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha