۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
۵۵درصد صنعت استان سمنان در گرمسار مستقر است
فرماندار گرمسار:

۵۵درصد صنعت استان سمنان در گرمسار مستقر است

گرمسار - فرماندار گرمسار با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با دارا بودن امکانات و زیرساخت ها می تواند میزبان بزرگترین واحدهای صنعتی باشد، گفت: گرمسار دارای ۵۵ درصد از صنعت کل استان سمنان است.

وحید رجایی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۵۵ درصد صنعت استان سمنان در گرمسار است در نتیجه این شهرستان را باید قطب صنعتی استان دانست، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ظرفیتی برای توسعه صادرات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات و تمهیدات در راستای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، بیان کرد: با رایزنی ها و همچنین ارائه مشوق‌ها خوشبختانه امروز شاهد اقبال خوب سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران خارجی در این منطقه هستیم.

نزدیکی به تهران و تلاش برای توسعه اقتصادی

فرماندار گرمسار با بیان اینکه بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ۱۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری می‌کند، بیان کرد: رفع مشکلات موجود توانسته تا حد زیادی در توسعه سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان و به خصوص منطقه ویژه اقتصادی گرمسار موثر باشد.

رجایی بیان کرد: ۱۵۰ هکتار زمین برای سرمایه گذاران در منطقه اقتصادی گرمسار اختصاص یافته است همچنین سعی داریم تا موانع بر سر راه این واحد ها برطرف کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه توسعه گرمسار به‌واسطه نزدیکی با تهران ضرورت دارد، گفت: همه به این ضرورت واقف هستند چرا که گرمسار می‌تواند معین تهران بزرگ نیز محسوب شود در نتیجه تمام تلاش خود را برای توسعه اقتصادی این شهرستان مستعد به کار می بندیم.

کد خبر: ۸٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha