۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
احیاء و بازگشت بیش از ۶۷ واحد به چرخه تولید در ایلام
استاندار ایلام خبر داد:

احیاء و بازگشت بیش از ۶۷ واحد به چرخه تولید در ایلام

ایلام - استاندار ایلام از احیاء و بازگشت بیش از ۶۷ واحد به چرخه تولید ظرف دو سال گذشته در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در نشست کاگروه رفع موانع تولید در ایلام اظهار داشت: در ستاد اقتصاد مقاومتی و کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید طی دو سال گذشته مسائل و مشکلات ۳۰۰ طرح تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و موانع و مشکلات زیادی برطرف شده است.

وی ادامه داد: در این میان از نیمه دوم سال ۹۶ تا کنون بیش از ۶۷ طرح تولیدی تعطیل شده توسط دو ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.

وی با اشاره به این مهم که از هر فرصتی برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می کنیم، افزود: علاوه بر اینکه روزانه با تعدادی از شهروندان دیدار داریم بصورت هفتگی هم برنامه ملاقات عمومی داشته و تمام سعی و تلاش همه ما این است که بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

استاندار ایلام رفع مشکلات مردم را اولویت اصلی برنامه های خود در استان عنوان کرد و گفت: طی برنامه های مختلفی سعی کرده ایم ارتباط مردم با مسئولان را بیشتر کنیم تا آنها بی واسطه خواسته ها و مشکلات خود را مطرح کنند.

بر اساس این گزارش در این نشست مسائل و مشکلات ۳ طرح تولیدی سولفات پتاسیم ایوان، گاوداری ۵۰۰ راسی ایلام و سردخانه مهران در حضور دستگاه های ذی ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت در راستای رفع موانع دستورات لازم توسط استاندار ایلام صادر شد.

کد خبر: ۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha