۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
پروژه ۲ خطه شدن راه آهن زنجان – قزوین تا پایان امسال به بهره برداری می رسد
استاندار زنجان:

پروژه ۲ خطه شدن راه آهن زنجان – قزوین تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه دو خطه شدن راه آهن زنجان – قزوین پیشرفت خوبی دارد، گفت: این پروژه جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۴ به استان زنجان است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح یکشنبه در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی دومین خط ریلی زنجان - قزوین به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین اشاره کرد و گفت: منابع لازم برای اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین با وجود مشکلات اقتصادی کشور جذب شده است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این پروژه باید همکاری های لازم از سوی راه آهن جمهوری اسلامی انجام گیرد.

 استاندار زنجان گفت: با بهره برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین، ظرفیت حمل بار استان از طریق خطوط ریلی بیش از دو برابر افزایش یافته و زمان تردد مسافران از تهران به زنجان نیز یک ساعت کاهش می یابد.

حقیقی تاکید کرد: استان زنجان بزرگترین ظرفیت را برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمال غرب کشور دارد و مسئولین استانی در احرای این پروژه تلاش خوبی کردند. 

وی  با بیان اینکه دو خطه شدن راه آهن زنجان – قزوین پیشرفت خوبی دارد،ابراز داشت: این پروژه جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۴ به استان زنجان است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۸۲٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha