۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
پروانه فعالیت ۴۰۶ مشاور املاک در زنجان ابطال شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

پروانه فعالیت ۴۰۶ مشاور املاک در زنجان ابطال شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان از ثبت اطلاعات یک هزار و ۲۱۰ مشاور املاک در سامانه ساماندهی خبر داد و گفت: پروانه فعالیت ۴۰۶ مشاور املاک در زنجان ابطال شده است.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مشاورین املاک از اول آذرماه سال گذشته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ساماندهی شدند، گفت: ساماندهی و نظارت بر فعالیت و خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده در دستور کار جدی می باشد. 

وی با بیان اینکه جلوگیری از انجام معاملات نامتعارف و پیش فروش ساختمان و جلوگیری از فعالیت بدون مجوز مشاورین املاک در سالجاری با جدیت و برنامه ریزی دنبال می شود،گفت: صدور هر گونه قولنامه یا اجاره نامه فاقد کد رهگیری در استان زنجان ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه در استان یک هزار و ۶۱۶ مشاور املاک وجود داشت،گفت: با ساماندهی که انجام شده مشاورین املاک در سامانه به یک هزار و ۲۱۰ مورد رسیده است. 

موسوی تاکید کرد: در این میان پروانه فعالیت ۴۰۶ مشاور املاک در استان زنجان ابطال شده و این تعداد اگر فعالیت خود را به صورت قانونی ادامه دهند فعالیت خود را می توانند دوباره آغاز کنند. 

وی با بیان اینکه از آذر ماه سال گذشته بازرسی از فعالیت مشاورین املاک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشدید شده است،ابراز داشت: مشاورین املاک در استان نسبت به اخذ مجوز کسب اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آنها برای همیشه لغو خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان  با بیان اینکه مشاورین املاک بدون پروانه کسب در استان پلمب می‌شوند،تصریح کرد: باید بنگاه‌های مشاور املاک در استان پروانه تخصصی لازم را اخذ کنند و در غیر این صورت فعالیت آنها غیر قانونی بوده و دستگاه قضایی با آنها برخورد لازم را خواهد داشت.

کد خبر: ۸۲٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha