۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
تثبیت ٢٧٨ هزار شغل با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
رئیس سازمان صمت استان تهران اعلام کرد

تثبیت ٢٧٨ هزار شغل با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

صادقی، رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: در سال گذشته، مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی با برگزاری ۲۲۰ جلسه کارگروه های تخصصی و کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، پیگیری شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، یداله صادقی با اشاره به برگزاری ۲۲۰ جلسه کارگروه های تخصصی و کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تهران گفت: در بازه زمانی سال ۹۹ مشکلات هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مطرح شد که هزار و ۲۵۴ مصوبه ماحصل آن بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران خاطر نشان کرد: این جلسات بر اساس مواد ۶۱، ۶۲و۶۳ قانون رفع موانع تولید با حضور استاندار و یا معاونت اقتصادی استانداری و به دبیری سازمان صمت در استان تشکیل گردیده است که اعضای آن از دستگاههای اجرایی، خدماتی و امور بانکی می باشند و مصوبات آن لازم الاجرا است.

صادقی تصریح کرد: با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل در سال قبل علاوه بر ادامه تولید واحد های نیمه فعال و غیر فعال موجب شد بالغ بر ۲۷۸ هزار شغل تثبیت گردد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: بیش از ۳۶ درصد از مصوبات در حوزه بانکی و مالی، ۲۶ در صد مربوط به امور زیر بنایی و تامین مواد اولیه تولید، ۱۰ درصد در امور مالیاتی و تامین اجتماعی و سایر موضوعات نیز ۲۸ درصد را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان افزود: بالغ بر ۹۱ درصد از مصوبات اجرا شده و ۱۵۸ مصوبه نیز در دست اجرا می باشد.

کد خبر: ۸۲٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha