۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کشف ۴۹۵ میلیون ریال اقلام بهداشتی احتکار شده در اردبیل
رئیس سازمان صمت استان اردبیل خبر داد؛

کشف ۴۹۵ میلیون ریال اقلام بهداشتی احتکار شده در اردبیل

اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده به ارزش ۴۹۵ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان صمت اردبیل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل، توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

وی با بیان اینکه اقلام کشف شده شامل دستکش، مواد ضد عفونی کننده و ماسک بود، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضای شهروندان برای خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز مردم کرده بودند که به همت بازرسین این سازمان کشف و توقیف شد.

رئیس سازمان صمت اردبیل با اشاره به ۲۱۰ مورد بازرسی انجام شده از واحدهای تولیدی و توزیعی اقلام بهداشتی در اردبیل گفت: در این خصوص ۸ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده بازرسی برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

صادقی ارزش ریالی اقلام احتکار شده را جمعا به ارزش ۴۹۵ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند گزارش‌ تخلفات واحدهای صنفی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی به اقدامات انجام شده توسط سازمان صمت در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: علاوه بریک واحد الکل سازی، چندین واحد تولیدی نیز در سطح استان با تغییر خط تولیدی خود، در حال تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز استان هستند.

کد خبر: ۸٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha