۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع شد/ برخورد قانونی با متخلفین
مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر تاکید کرد:

خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع شد/ برخورد قانونی با متخلفین

بوشهر - مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: با نظارت دقیق بر توزیع سیمان، با عوامل متخلف فروش و توزیع سیمان برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید موسی موسوی اظهار داشت: کارخانه‌ها موظف شده‌اند در راستای پرهیز از انحصار، پراکنش مناسب و توزیع عادلانه، سیمان را بین عاملین که لیست آنها با هماهنگی فرمانداران استان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت با سهمیه مشخص در اختیار کارخانه‌ها قرار خواهد گرفت، توزیع کنند و صنعت و معدن موظف است لیست عاملین را به طور مقتضی اطلاع رسانی کند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر اضافه کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان موظف به نظارت دقیق بر شبکه توزیع است و اداره کل تعزیرات حکومتی استان با عاملین توزیع که تخلف کنند، برخورد قاطع در چارچوب قانون می‌کند.

موسوی افزود: توزیع سیمان توسط عاملین، بر اساس پروانه صادره توسط مراجع صدور پروانه است و از روز شنبه به طور جدی نظارت عالیه توسط دفتر فنی استانداری و فرمانداری‌های استان بر فرآیند توزیع شروع خواهد شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: طی مکاتبه‌ای که با فرماندهی انتظامی استان انجام شده است، خروج سیمان تولیدی استان به خارج از استان ممنوع شده است.

کد خبر: ۸۲٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha