۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
ثبت رکورد جدید مصرف فرآورده های نفتی در همدان/ مصرف بنزین ۷۲ درصد افزایش یافت
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان خبر داد:

ثبت رکورد جدید مصرف فرآورده های نفتی در همدان/ مصرف بنزین ۷۲ درصد افزایش یافت

همدان - روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ثبت رکورد جدید مصرف فرآورده های نفتی در همدان خبر داد و گفت: مصرف بنزین در استان همدان طی نوروز سال ۱۴۰۰ نسبت به همین مدت در سال قبل با ۷۲ درصد افزایش رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار از ثبت رکورد جدید مصرف فرآورده های نفتی در همدان خبر داد و گفت: مصرف بنزین در استان همدان طی نوروز سال ۱۴۰۰ نسبت به همین مدت در سال قبل با ۷۲ درصد افزایش رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت.

وی گفت: آمار و ارقام مصرف در بازه زمانی ۱۸روزه از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از افزایش قابل توجه ۷۲ درصدی مصرف سوخت بنزین خبر می دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه هنوز وجود اپیدمی کرونا در استان و کشور را شاهد هستیم، افزود: این آمار از افزایش سفرها و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی های استان همدان حکایت دارد.

امسال یک میلیون و ۲۶۵ هزار تردد در ورودی و خروجی و محورهای استان همدان به ثبت رسید

روستایی به آمار ارائه شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره و عنوان کرد: از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین امسال یک میلیون و ۲۶۵ هزار تردد در ورودی و خروجی و محورهای استان همدان به ثبت رسیده که در قیاس با همین مدت درسال گذشته نرخ رشد ۱۳۶ درصدی تردد را به ثبت رسانده است..

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآوری کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان روز چهاردهم نرخ رشد مصرف بنزین به طور متوالی منفی بود که نشان از کاهش ترددها به دلیل خودداری هموطنان از انجام مسافرت‌ها و عمل به پویش اجتماعی در خانه بمانیم و رعایت دستور عمل های بهداشتی بود.

روستایی اظهار کرد: از ابتدا تا آخر تعطیلات نوروز امسال روند مصرف فرآورده بنزین صعودی بود و بیشترین اختلاف مصرف در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به میزان حدود دو میلیون لیتر و با ثبت رقم ۶۶ درصد افزایش نسبت به روز مشابه سال ۹۹ بعنوان پیک این بازه زمانی رکورد زد.

افزایش ۱۴درصدی مصرف نفتگاز بخش حمل و نقل در بازه زمانی ۱۸ روزه
وی همچنین از افزایش ۱۴درصدی مصرف نفتگاز بخش حمل و نقل در بازه زمانی ۱۸ روزه مورد اشاره امسال در قیاس با مدت مشابه سال ۹۹ خبر داد و گفت: بیشترین اختلاف مصرف این فرآورده در هشتمین روز از سال جدید و به میزان ۲۴ درصد افزایش بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه در مدت اشاره شده تلاش شد تمام جایگاه های استان فعال و آماده ارایه خدمات سوخت رسانی باشند، یادآور شد: تمامی ۱۲۴باب جایگاه عرضه فرآورده های سوختی مایع و گاز طبیعی فشرده منطقه ضمن رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، بطور شبانه روزی مورد پایش تیم های عملیاتی کنترل کمی و کیفی قرار می گرفتند.

کد خبر: ۸۲٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha