۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
 ۳۸ پروژه عمرانی در زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۳۸ پروژه عمرانی در زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود

زنجان- خواجه ای،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۸ پروژه عمرانی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن خبر داد.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) ۳۸ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بهسازی ومسکن روستایی ومسکن شهری به بهره برداری خواهد رسید،اظهار کرد:  برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در راستای مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری در سطح استان نیز ۳۰ پروژه با اعتباری بیش از ۱۸,۹۷۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

خواجه ای با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد، گفت: تا به امروز ۵۰ هزار  و احد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم‎سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کردند.

وی ابراز داشت: تاکنون ۵۴ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده، که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح هادی در چهار روستای استان و افتتاح طرح هادی در روستای زرند شهرستان خدابنده با اعتباری بیش از ۳۰,۰۵۲ میلیون ریال در این ایام خبر داد و گفت: طرح هادی روستایی در روستاهای مرشون شهرستان ابهر، روستای گلابرسفلی شهرستان ایجرود، روستای کنگه شهرستان سلطانیه و روستای علارود شهرستان طارم آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۸۲٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha