۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
عمده موانع بر سر راه تولیدکنندگان مسائل بانکی است
نماینده مردم همدان در مجلس:

عمده موانع بر سر راه تولیدکنندگان مسائل بانکی است

فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه عمده موانع بر سر راه تولیدکنندگان مسائل بانکی است، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی همدان با برنامه ریزی اساسی برطرف شود.

 به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم پیگیری‌هایی برای رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان انجام شده و ۲۰ پرونده در دستور کار و در حال پیگیری است.

وی افزود: عمده موانع بر سر راه تولیدکنندگان مسائل بانکی است که باعث توقف کار تولیدکنندگان شده که در موارد مختلف پیگیری‌ها در این زمینه در حال انجام است و در مواردی هم به ثمر نشسته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در یک مورد شرکتی که به دلیل وجود مشکلات در حوزه بانکی فعالیتش متوقف شده بود که با رفع این موانع، این کارخانه کار خود را با ۲۰۰ نیروی کار از سر گرفته است.

فلاحی خاطرنشان کرد: در یک مورد هم با رفع موانع بانکی، یک تولیدکننده قارچ در همدان از سرگرفته شد و به کار خود ادامه داد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات و احدهای تولیدی در دست بررسی، واگذاری این شرکت‌ها به بخش خصوصی است که خریداران این شرکت‌ها فاقد اهلیت لازم برای اداره آنها هستند.

وی اظهار داشت: در یکی از این موارد شرکت  کیوان  است و پیش از آن یک برند به حساب می‌آمده، پس از واگذاری به بخش خصوصی، در آستانه تعطیلی قرار گرفته و با ظرفیت بسیار پایین کار می‌کند، این شرکت پیش از واگذاری ۷۰۰ نیروی کار داشته که پس از واگذاری تعداد آنها به ۵۰ نفر رسیده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: مورد بعدی، شرکتی است که به بخش خصوصی واگذاری شده که پس از واگذاری به بخش خصوصی با ظرفیت پایینی کار می‌کند.

کد خبر: ۸۲٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha