۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
اردبیلی‌ها دو برابر سال قبل بنزین مصرف کردند 
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل:

اردبیلی‌ها دو برابر سال قبل بنزین مصرف کردند 

اردبیل - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: اهالی استان اردبیل در تعطیلات نوروزی امسال دو برابر سال قبل بنزین مصرف کردند.

سیدحجت مدنی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با ورود مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی امسال، میزان مصرف بنزین در استان اردبیل افزایش یافته و شرایط متفاوتی را در عرضه بنزین در جایگاه‌ها شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: سعی کردیم تا در همه جایگاه‌ها به موقع بنزین و سایر فرآورده‌های سوختی تأمین و عرضه شود تا مسافران، گردشگران و اهالی مشکلی از بابت سوخت مصرفی نداشته باشند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل بیشترین مصرف بنزین را مربوط به شهرهای اردبیل و مشگین‌شهر اعلام کرد و گفت: جایگاه‌های فعال در شهرهای اردبیل و مشگین‌شهر بیشترین خودروها را پذیرش کردند تا مسافران و گردشگران باک خودروی خود را پر کنند.

مدنی میزان مصرف فرآورده‌های نفتی را رو به افزایش اعلام کرد و افزود:‌ در سال ۹۹ در استان اردبیل بیش از ۸۵۳ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی توزیع شده و به مصرف رسیده است.

وی عمده تهیه و عرضه فرآورده‌های نفتی را مربوط به بنزین، نفت سفید و گازوئیل اعلام کرد و ادامه داد: ۵۹ درصد مصرف این فرآورده‌ها مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که در بین وسائط نقلیه عمومی و بین جاده‌ای مصرف شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شرکت فرآورده‌های نفت در تدارک ارائه خدمات مطلوب‌تر و با کیفیت‌تر است و به نوبه خود از تولیدکنندگان با عرضه محصولات سوختی و فرآورده‌های نفتی حمایت‌های لازم را در مناطق مختلف انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۸۲٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha