۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تردد خودروها در نوروز امسال ۹۷ درصد افزایش یافت
نسبت به نوروز سال قبل؛

تردد خودروها در نوروز امسال ۹۷ درصد افزایش یافت

بوشهر - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تردد خودروها در نوروز امسال نسبت به نوروز سال قبل ۹۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش امانی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست با استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد تکمیل می‌شوند.

وی از امضای تفاهم‌نامه با استانداران کشور برای تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری خبر داد و اضافه کرد: مهمترین اولویت‌های ما رفع نقاط حادثه خیز، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بهبود وضعیت راه‌های شریانی است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: میزان تردد خودروها از ۲۵ اسفند سال قبل تا ۱۵ فروردین امسال به طور متوسط روزانه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تردد بوده است.

وی از افزایش ۹۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: ترددها نسبت به سال ماقبل حدود ۱۶ درصد کاهش داشته است.

امانی بیان کرد: میزان تردد خودروها در پنج روز نخست فروردین امسال با میزان ترددهای سال ۹۸ که هیچ محدودیت ترددی وجود نداشت برابری می‌کند.

کد خبر: ۸۲٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha