۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
۲۴۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در زنجان طی شهریورماه واگذار می شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۲۴۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در زنجان طی شهریورماه واگذار می شود

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان طی شهریورماه به متقاصیان واگذار می شود،گفت: برای ۱۰ هزار و ۷۵۰ واحد نیز تخصیص پروژه انجام شده است.

مسعود بیات‌منش در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان احداث می شود، گفت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد آن مربوط به شهر زنجان است.

وی با بیان اینکه ۹ هزار واحد از این پروژه‌ها به پیمانکار واگذار شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و برخی از آن‌ها در مرحله فونداسیون بوده و تعدادی به اجرای سقف پنجم رسیدند. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهریورماه به متقاصیان واگذار می شود، گفت: برای ۱۰ هزار و ۷۵۰ واحد نیز تخصیص پروژه انجام شده است.

بیات منش با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ واحد از این پروژه‌ها با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) احداث می‌شود، ابراز داشت: ۲۴۰ واحد از این واحدها تا پایان شهریورماه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. 

وی افزود: برنامه احداث مسکن‌ طرح اقدام ملی دو ساله است و تا پایان سال ۱۴۰۱ همه واحدهایی که ساخت آن‌ها آغاز شده تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: استقبال زنجانی ها از طرح اقدام ملی مسکن بسیار خوب است. 

کد خبر: ۸۲٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha