۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
 چراغ سبز بازرگانان رستوف روسیه برای واردات محصولات کشاورزی از مازندران
در نشست تجار روسی عنوان شد؛

چراغ سبز بازرگانان رستوف روسیه برای واردات محصولات کشاورزی از مازندران

ساری - نشست بررسی راه های صادرات محصولات کشاورزی مازندران به روسیه با حضور تجار و بازرگان رستوف برگزار شد و بازرگانان این استان برای واردات محصولات چراغ سبز نشان دادند.

به گزارش خبرنگار بازار، نشست مشترک رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تجار روسی در زمینه راه های همکاری برای صادرات محصولات کشاورزی استان به رستوف روسیه برگزار شد و بازرگانان این کشور خواهان تامین نیازهای این کشور از طریق مازندران شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران شامگاه سه شنبه در حاشیه این نشست اظهار داشت: در این نشست درخصوص راه های همکاری با بازرگانان روسی و استان روستوف روسیه برای صادرات محصولات کشاورزی و مبادلات تجاری بحث و بررسی شد.

عزیزالله شهیدی فر ادامه داد: گسترش مناسبات اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی از جمله محورهای این نشست بود که با استقبال طرف های روسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مازندران قطب تولید محصولات کشاورزی به شمار می رود، تولید ۲.۵ میلیون تن مرکبات و ظرفیت های بالای تولید کیوی و گل و گیاه را از جمله مزیت های مازندران برشمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ظرفیت بالای تولیدی مازندران در محصولات کشاورزی در حالی است که روسیه بخش زیادی از نیازهای کشاورزی خود را از طریق واردات تامین می کند و  مازندران می تواند نیازهای این کشور را تامین کند.

شهیدی فر در عین حال تصریح کرد: همچنین مازندران می تواند از فناوری روز روسیه در حوزه کشاورزی برخوردار شود.

کد خبر: ۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha