۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
نخستین کارخانه بازیافت هواپیمای خاورمیانه در همدان احداث می شود
حاجی بابایی:

نخستین کارخانه بازیافت هواپیمای خاورمیانه در همدان احداث می شود

همدان - حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تشکیل جلسه مقدماتی برای احداث کارخانه بازیافت هواپیما در همدان، گفت: نخستین کارخانه بازیافت هواپیمای خاورمیانه در همدان احداث می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: به منظور فعال سازی کامل فروردگاه همدان و برقراری پرواز های مستمر از این فرودگاه، جلسه مشترکی با امیر سرتیپ بنی طرفی مشاور عالی وزیر دفاع و سردار طلایی نیک با حضور حجت الاسلام فلاحی در محل کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: در این نشست در راستای اشتغال زایی، فعالیت و پرواز مستمر از فرودگاه بر استفاده کامل از ظرفیت های استان همدان تاکید شد.

نماینده مردم همدان و فامنین مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، توانمندسازی بومی و تولیدات استان همدان مورد استفاده در بازیافت هواپیماها قرار خواهد گرفت که این مورد از محورهای دیگر این نشست بود.

وی گفت: در این جلسه امکان سنجی این پروژه با توجه به ظرفیت ها و موقعیت استراتژیک جغرافیایی همدان، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

حاجی بابایی با بیان این که دستور امکان سنجی و مطالعات مقدماتی پروژه توسط وزیر راه وشهرسازی صادر شده است، اظهار کرد: ساماندهی هواپیماها و بازیافت آنها در فروردگاه همدان انجام خواهد شد به نحوی که ظرفیت ارزشمندی برای اشتغالزایی پایدار، توسعه شرکت های دانش بنیان و فناوری های روز محسوب می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تشکیل جلسه مقدماتی برای احداث کارخانه بازیافت هواپیما در همدان، گفت: نخستین کارخانه بازیافت هواپیمای خاورمیانه در همدان احداث می شود.

کد خبر: ۸۲٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha