۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
نمایشگاه محصولات دانش بنیان در دانشگاه دامغان برپا شد
با حضور مسئولان؛

نمایشگاه محصولات دانش بنیان در دانشگاه دامغان برپا شد

دامغان- سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان از نمایشگاه محصولات دانش بنیان در دانشگاه دامغان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ظهر سه شنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و پس از استقبال مسئولان از نمایشگاه محصولات دانش بنیان بازدید کرد.

به گفته مسئولان دانشگاه دامغان این نمایشگاه ماحصل تلاش و اخرین یافته های علمی و فناوری در زمینه های مختلف نانو تکنولوژی، رایانه، تولید و ... است که به همت دانشجویان و اساتید دانشگاه برپا شده است.

ستاری در ادامه از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان نیز بازدید و از نزدیک با مراحل تجهیز این مرکز آشنا شد. ستاری بعد از این بازدید یک پروژه علمی و فناوری را نیز در دانشگاه دامغان افتتاح کرد.

آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی Fe-SEM با هدف ارتقای تجهیزات دانشگاهی و تحقیقات علمی به خصوص در حوزه نانوفناوری و نانو تکنولوژی با حضور ستاری در دانشگاه دامغان افتتاح شد. این طرح به دانشجویان و اساتید کمک می کند تا یافته هایشان را به درستی به بوته آزمایش بگذارند.

قرار است ستاری بعد از ظهر امروز به سمنان سفر کرده و پس از افتتاح دو مرکز علمی و رشد فناوری، به تهران بازگردد. وی صبح امروز چهار طرح را در شاهرود افتتاح کرد.

کد خبر: ۸۲٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha