۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
۲ مرکز رشد فناوری در سمنان افتتاح شد
با حضور ستاری؛

۲ مرکز رشد فناوری در سمنان افتتاح شد

سمنان- دو مرکز رشد فناوری شهرستان سمنان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید هدف از ایجاد این طرح تجهیز فضا برای شرکت‌های دانش بنیان عنوان شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان پس از افتتاح چهار طرح در شاهرود، یک طرح در دامغان و بازدید از چندین پروژه علمی و فناوری، وارد سمنان شد و مورد استقبال مقامات مسئول استانی و شهرستانی قرار گرفت.

ستاری در سمنان دو پروژه عمرانی در حوزه فناوری و علم و همچنین شرکت های دانش بنیان را افتتاح کرد تا تعداد طرح‌های افتتاح شده امروز به دست وی به عدد هفت برسد.

افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و همچنین افتتاح مرکز رشد پورسینای پارک علم و فناوری استان سمنان دو پروژه‌ای بودند که ستاری آن‌ها را در شهرستان سمنان افتتاح کرد. این طرح ها فضای بهتری را با تجهیزات مناسب در اختیار شرکت های جوان فناوری سمنان قرار می دهند.

مرکز رشد پورسینا نیز مجموعه‌ای تجهیز شده توسط پارک علم و فناوری استان سمنان برای شرکت‌ها و استارت آپ‌های شهر سمنان با اعتبار شش میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، پس از این مراسم و دیدار با مسئولان سمنان، ستاری این استان را ترک و به تهران باز می گردد.

کد خبر: ۸۲٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha