۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
اعمال افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و تاکسی از ۳۱ خرداد
استاندار تهران اعلام کرد

اعمال افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و تاکسی از ۳۱ خرداد

محسنی بندپی، استاندار تهران با تایید افزایش نرخ حمل و نقل عمومی گفت: تا فردا برای اجرای طرح ترافیک در شرایط قرمز کرونایی تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش بازار، انوشیروان محسنی بندپی در مورد افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران و تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی با توجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان و مالکان خودروهای شخصی و سازمانی است، پس از کارشناسی‌های متعدد در نهایت با ۲۵ درصد افزایش نرخ برای مترو و اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی و ۳۵ درصد افزایش نرخ تاکسی‌ها موافقت شد.

وی ادامه داد: این افزایش نرخ از ۳۱ خردادماه اجرایی خواهد شد و هر گونه افزایش تا پیش از این زمان غیرقانونی است و وجاهت قانونی ندارد.

استاندار تهران تاکید کرد: به دلیل شرایط بیماری کرونا و مشکلات و ملاحظاتی که برای شهروندان وجود دارد از همه رانندگان، بخش‌های خصوصی و سازمان‌های شهرداری تقاضا می‌شود که برنامه زمانبندی را تنظیم کنند و پایان خردادماه برای اجرای این مصوبه را مد نظر قرار دهند و هر گونه افزایش مغایر با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و در نتیجه مغایر با قانون خواهد بود.

محسنی بندپی در مورد تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران با توجه به قرارگیری تهران در شرایط قرمز کرونایی گفت: قطعا در این خصوص بررسی و تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد؛ استان تهران از امروز در شرایط خاص قرار گرفته است، اما تا به حال تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است و ان شاءالله تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

کد خبر: ۸۲٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha