۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
۲۷ واحد صنعتی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت
رئیس صمت استان بوشهر:

۲۷ واحد صنعتی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

بوشهر- حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۲۷ واحد صنعتی راکد استان بوشهر در سال گذشته به چرخه تولید بازگشت.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای گسترش ظرفیت‌های تولید در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و با حمایت‌های صورت گرفته شاهد اتفاقات مثبتی در این زمینه بودیم.

وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی را به عنوان یک اولویت مهم یاد کرد و ادامه داد: برخی از واحدهای تولیدی به خاطر مسائلی که عمدتا مالی است، با همه ظرفیت‌ها خود در مدار تولید نبودند که تلاش شد مشکلات آنها رفع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های ویژه برای افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: ۲۷ واحد صنعتی راکد استان بوشهر در سال گذشته به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: برخی از واحدهای تولیدی در استان بوشهر با بخشی از ظرفیت خود مشغول به کار بوده‌اند که تلاش شده با رفع موانع و تسهیل در روند فعالیت آنها، ظرفیت‌های خالی آنها نیز وارد مدار تولید شود.

حسینی از افزایش ۸۰ درصدی پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تولید به ۱۹۸ واحد تولیدی استان بوشهر پرداخت شد.

کد خبر: ۸۲٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha