۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
 ۸۰ میلیارد تومان در حوزه برق زنجان سرمایه‌گذاری شد
استاندار زنجان:

۸۰ میلیارد تومان در حوزه برق زنجان سرمایه‌گذاری شد

زنجان- استاندار زنجان با اشاره به افتتاح ۸۰ میلیارد تومان پروژه برق در استان گفت: بیش از هشت درصد مشترکان استان در طرح برق امید قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی صبح سه شنبه در جلسه افتتاح همزمان پنج  طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق در محل شرکت توزیع برق زنجان، گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مهمی در آب و برق هستیم.

وی تصریح کرد: امروز در استان زنجان ۸۰ میلیارد تومان پروژه برق در حال افتتاح است و به دستور مقام معظم رهبری براساس وظیفه گزارش فعالیت‌ها ارائه می‌شود تا مردم در جریان آن قرار بگیرند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه‌ها موجب دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان خواهد شد، گفت: مهمترین نکته امروز بحث کرونا ویروس است که امروز هر کشوری بتواند خدمات غیرحضوری ارایه کند در واقع موفق بوده است.

حقیقی ادامه داد: امروز چندین ماه است که ۱۰۰ درصد خدمات به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و این در واقع یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

وی گفت: بحث دیگر هم برق امید است که با تلاش شرکت برق این امر محقق شده و از ۴۷۰ هزار مشترک ۱۱۰ هزار مشترک مشمول این طرح هستند. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بحث صرفه‌جویی موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد، گفت: خوشبختانه در زنجان بیش از هشت درصد مشترکین در این الگو قرار گرفته‌اند و امیدواریم بیشتر هم شد.

حقیقی در پایان از وزیر نیرو خواست در ارتباط با تکمیل بخش بخار نیروگاه سلطانیه مساعدت لازم را انجام دهد.

کد خبر: ۸۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha