۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تامین برق ۶۰۰ هزار مشترک جدید برق
مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد

تامین برق ۶۰۰ هزار مشترک جدید برق

متولی‌زاده، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با افتتاح پنج طرح امروز در قالب پویش هر هفته الف ب ایران، به ۶۰۰ هزار مشترک جدید برق‌رسانی می‌شود.

به گزارش بازار، محمد حسن متولی‌زاده در نخستین هفته از پویش هرهفته الف ب ایران در سال ۱۴۰۰ افزود: پروژه‌های امروز با اختصاصی اعتباری معادل ۲۹۰۰ میلیارد تومان و در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تابستان و زمستان سال ۹۹ برای صنعت برق بسیار سخت، اما موفقیت آمیز گذشت گفت: سال ۱۴۰۰ نیز برای صنعت برق بسیار مهم است، بخصوص برای اجرای دستورات مقام معظم رهبری، ما آمادگی کامل داریم.

متولی زاده ادامه داد: امسال با استفاده از بودجه تعیین شده توسعه بسیاری در برق رسانی به شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود که البته برق رسانی روستایی و عشایری نیز با پیشرفت قابل توجهی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش فعالان صنعت برق برای عبور موفق از زمان اوج مصرف تابستان امسال گفت: هماهنگی با صنایع، کنترل مصرف ادارات، ادامه اجرای برق امید و مقابله با رمزارزهای غیر مجاز از جمله فعالیت‌های در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح برق امید تاکنون ۷ میلیون مشترک مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی برق شدند افزود: تاکنون ۶ درصد از تعداد مشترکین کم مصرف نیز کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در انتظار تصویب افزایش تعرفه پیک بحران از سوی هیئت وزیران هستیم گفت: برای عبور موفق از اوج مصرف تابستان سیاست‌های تشویقی ادامه خواهد داشت، همچنین سیاست‌های بازدارنده و همکاری با صنایع در دستور کار است.

کد خبر: ۸۱٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha