۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
۲ هزار میلیارد ریال برای رشد زیرساخت شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۲ هزار میلیارد ریال برای رشد زیرساخت شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع این شرکت در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" برای رشد زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: این میزان اعتبار صرف تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان کشی و توسعه فضای سبز و تکمیل طرح های تصفیه خانه ای در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه خواهد شد.

وی گفت: تقویت امکانات و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی رابطه مستقیمی در رشد جذب سرمایه گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: سال گذشته هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده بود.

خانپور با بیان اینکه طی سال های اخیر قزوین رتبه های برتر کشور در جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: با ایجاد زیرساخت های مناسب و همراهی و همدلی دستگاه های مختلف امیدواریم این روند را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی" نام گذاری شده است، تداوم ببخشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، ایجاد یک شهرک صنعتی در جوار بزرگراه غدیر، توسعه شهرک صنعتی کاسپین یک و حیدریه و رونق بخشی به شهرک صنعتی کوهین را با جذب سرمایه گذار از اولویت های کاری امسال این شرکت عنوان کرد.

کد خبر: ۸۱٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha