۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
۳هزار میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه‌های راهداری اردبیل می‌شود
استاندار اردبیل:

۳هزار میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه‌های راهداری اردبیل می‌شود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده، سه هزار میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه‌های راهداری استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو ظهر دوشنبه در بازدید از طرح‌های توسعه راهداری اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنکی‌های به عمل آمده ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه‌های راهداری اردبیل می‌شود.

وی بیان کرد: این اعتبارات برای بهسازی و نوسازی ناوگان و نیز تجهیزات حوزه راهداری و پروژه‌های بهسازی استان و نیز توسعه راه‌های روستایی در نظر گرفته شده است که با اختصاص این اعتبارات ارتقای ایمنی در ترددها محقق خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: تعمیر و روکش آسفالت جاده‌ای یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم تا طرح‌های توسعه‌ای را به سرانجام رسانده و شاهد توسعه محورهای اصلی و فرعی استان باشیم که به همین منظور با تأمین ۶۰ درصد اعتبارات توسط راهداری انتظار می‌رود پروژه‌ها در اسرع وقت به اتمام برسد.

بهنامجو ادامه داد: اهمیت به توسعه زیرساخت‌های اصلی و اساسی راه رسیدن به توسعه پایدار است که در این زمینه با ارتقای ایمنی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی درصدد هستیم تا به تمامی اهداف توسعه‌ای خود جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: توسعه استان در گرو توجه به توسعه زیرساخت‌های آن شکل می‌گیرد و در این زمینه درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و امسال در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی برداریم.

کد خبر: ۸۱٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha