۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۹
 روزانه ۳۰ تن روغن خوراکی در زنجان تولید می‌ شود/ وضعیت تامین کالاهای اساسی بهتر از سایر استان‌هاست
رئیس سازمان صمت زنجان:

روزانه ۳۰ تن روغن خوراکی در زنجان تولید می‌ شود/ وضعیت تامین کالاهای اساسی بهتر از سایر استان‌هاست

زنجان-فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه در بحث روغن کمبودی در استان زنجان وجود ندارد، گفت: شرکت روغن نباتی جهان روزانه بیش از ۳۰ تن روغن تولید می‌کند. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان سازمان صنعت، معدن وتجارت برنامه ریزی استان زنجان لازم را انجام داده است، گفت:  وضعیت استان در تامین کالاهای اساسی بهتر از سایر استان‌ها است و کمبودی وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر قند به میزان بیش از چهار برابر نیاز استان تولید می‌شود،اظهار کرد: به اندازه کافی شکر در استان تولید می شود و قیمت مناسبی هم دارد. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه در بحث روغن کمبودی در استان وجود ندارد، گفت: شرکت روغن نباتی جهان روزانه بیش از ۳۰ تن روغن تولید می‌کند. 

فغفوری با بیان اینکه این استان در تولید روغن خوراکی مشکلی ندارد،تاکید کرد: روغن مایع خوراکی توسط این شرکت با ظرفیت خوبی تولید می شود. 

وی با بیان اینکه این شرک هم ‌اکنون۲۰۰ تن روغن بسته‌بندی  شده در انبار دارد،ابراز داشت: در تمام فروشگاهها و واحدهای عرضه کننده مواد غذایی روغن خوراکی به وفور است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه شرکت روغن نباتی جهان اولویت خود را تولید روغن مایع خوراکی قرارداده است،تصریح کرد: در زنجان مصرف روغن نباتی بسیار کم است و مردم استقبالی ندارند. 

کد خبر: ۸۱٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha