۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
زیان سرمایه‌گذاران خُرد در بازار سرمایه باید جبران شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

زیان سرمایه‌گذاران خُرد در بازار سرمایه باید جبران شود

زره‌تن لهونی، عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سرمایه‌گذاران خُرد بیشترین ضرر را در این میان متحمل شده و آسیب دیده‌اند و باید فکری برای جبران ضرر آنها داشته باشیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، آرش زره‌تن لهونی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در نشست امروز این کمیسیون با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارای و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تاکید براینکه در سالی که گذشت بازار بورس با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود، گفت: سرمایه‌گذاران خُرد بیشترین ضرر را در این میان متحمل شده و آسیب دیده‌اند و باید فکری برای جبران ضرر آنها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ارزش سهام دولت در شرکت‌های دولتی ۳۸۵ هزار میلیارد تومان اعلام شده و قرار است که مبلغی از آن واگذار شود، براین اساس پیشنهاد می‌کنم تا مطابق اصلاحیه بودجه مبلغ پیش بینی شده ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز به آن اضافه شود و سپس برای جبران زیان سرمایه‌گذاران خُرد مورد استفاده قراربگیرد تا بخشی از مشکلات مردم التیام یابد.

زره‌تن تصریح کرد: همچنین در اقدامی دیگر می‌توان ۱۰ هزار میلیارد تومان را برای جبران سرمایه گذاران خُرد اختصاص داد، به هر صورت باید به نحوی زیان سرمایه‌گذاران خرد در بازار سرمایه جبران شود.

کد خبر: ۸۱٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha