۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
فعالیت رستوران ها و غذاخوری های همدان به صورت بیرون بر مجاز است
تا اطلاع ثانوی؛

فعالیت رستوران ها و غذاخوری های همدان به صورت بیرون بر مجاز است

همدان - فرماندار همدان بابیان اینکه فعالیت رستوران ها و غذاخوری های همدان تا اطلاع ثانوی به صورت بیرون بر مجاز است، گفت: چادرهای برپا شده به منظور عرضه اقلام بهداشتی باید با تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگاربازار؛ محمد علی محمدی بعدازظهر یکشنبه در ستاد مدیریت کرونا همدان گفت: چادرهای برپا شده به منظور عرضه اقلام بهداشتی باید با تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

وی با اشاره به مشاهده عرضه اقلام بهداشتی متفرقه و مشکل سد معبر برخی از این چادرها افزود: اکیپ بازرسی متشکل از فرمانداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداری باید ضمن بررسی موضوع نسبت به جمع آوری چادرهایی غیر ضروری اقدام کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه فعالیت رستوران ها و غذاخوریها تا اطلاع ثانوی صرفا به صورت بیرون بر مجاز است یادآورشد: عادی انگاری در وضعیت شیوع کرونا خطر بزرگی است که ما را تهدید می کند و تاکید داریم به ویژه در واحدهای صنفی کنترل پروتکل های بهداشتی بیشتر شود.

وی اظهار کرد: با توجه به دور اندیشی و بلوغ اجتماعی در مرکز استان تاکنون در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار داریم اما این وضعیت شکننده است و باید همچنان به رعایت دستورالعملهای بهداشتی توجه کنیم.

محمدی یادآور شد: افزایش حضور در مراکز خرید، سفرها و رفت و آمدها در ایام نوروز از جمله مهمترین مواردی است که باعث شده در آستانه ورود به یک شرایط نامناسب و پیک چهارم شیوع کرونا باشیم.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مراجعات، تست های مثبت، موارد بستری و فوتی کرونا عنوان کرد: میزان رعایت دستورالعملهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با میزان شیوع کرونا ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار همدان افزود: در آستانه ماه رمضان هستیم و با رعایت بیشتر پروتکلها باید به نحوی عمل کنیم تا در وضعیتی قرار نگیریم که در ماه میهمانی خدا مجبور به عدم برگزاری مراسم معنوی و محدودیت فعالیت مساجد باشیم.

کد خبر: ۸۱٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha