۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
برنامه ریزی برای تبدیل ۴۰۰ کیلومتر از شبکه‌های سیمی برق همدان به کابل خودنگهدار
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

برنامه ریزی برای تبدیل ۴۰۰ کیلومتر از شبکه‌های سیمی برق همدان به کابل خودنگهدار

همدان - جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال تبدیل حدود ۴۰۰ کیلومتر از شبکه‌های سیمی برق استان همدان به کابل خودنگهدار در برنامه است چراکه این اقدام در پیشگیری و کاهش سرقت تأسیسات مؤثر است.

شیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار پیرامون برنامه های امسال با تأکید بر ضرورت حفظ و نگهداری تأسیسات اظهار کرد:  امسال تبدیل حدود ۴۰۰ کیلومتر از شبکه‌های سیمی برق استان همدان به کابل خودنگهدار در برنامه است چراکه این اقدام در پیشگیری و کاهش سرقت تأسیسات مؤثر است.

وی با تأکید بر ارتقاء شاخص‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: وصول مطالبات و کاهش تلفات شرکت از جمله شاخص‌های مهم و اولویت‌داری است که باید امسال در این زمینه‌ها برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

جمشیدی پیگیری طرح «برق امید»، ارائه تمام خدمات به صورت غیر حضوری و کاهش زمان تحویل و نصب انشعابات را از دیگر برنامه‌های اصلی سال جاری عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» گفت: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید اصلاح گردش ارائه خدمات در دستور کار قرار گیرد و موانع موجود رفع شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: باید موانع رفع و روند ارائه خدمات بهبود یافته تا با حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران کسب و کار و تولید در استان همدان رونق یابد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته نرخ خاموشی استان همدان از روند کاهشی خوبی برخوردار بود و امسال نیز باید برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر و نتایج مطلوب‌تر شود به انجام تعمیرات به صورت خط گرم بدون اعمال خاموشی اشاره کرد و گفت: باید اکیپ‌های خط گرم بومی در تمام واحدهای اجرایی راه‌اندازی شده و پیمانکاران به این سمت سوق داده شوند.

جمشیدی با بیان اینکه در بحث مدیریت مصرف ۶ هزار و ۵۰۰ مگاوات برنامه امسال شرکت توانیر است که سهمیه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از این میزان ۸۰ مگاوات است، گفت: باید با جلب مشارکت مشترکین در تعرفه‌های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی پیک بار استان همدان مدیریت شود.

کد خبر: ۸۱٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha