۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
تشدید نظارت بر فعالیت مرغداری‌های آذربایجان‌شرقی برای کنترل بازار مرغ
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خواستار شد؛

تشدید نظارت بر فعالیت مرغداری‌های آذربایجان‌شرقی برای کنترل بازار مرغ

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت تولید مرغ در مرغداری‌های استان، گفت: تشدید نظارت و بررسی فعالیت مرغداری‌های استان ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه ستاد ساماندهی واحدهای فاقد پروانه استان آذربایجان شرقی افزود: باید به صورت دقیق بررسی شود چه اتفاقی می افتد که دو مرغداری با استفاده از نهاده های دامی یکسان دارای مرغ تولید شده با وزن های متفاوت هستند و پیدا کردن دلیل مغایرت می تواند در افزایش تولید تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برخی پرونده های شهرستان های مراغه و عجب شیر در ارتباط با دریافت پروانه مرغداری و مجوز تولید مرغ و تخم مرغ، اظهار داشت: برخی پرونده ها با نظارت بیشتر و بررسی تخصصی تر امکان دریافت پروانه دارند و امکان صدور مجوز به مرغداری هایی که تجمیع شده و به صورت شراکتی فعالیت می کنند، وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رفع برخی موانع در نهادهای نظارتی و دستگاه های اجرایی که ساخته و پرداخته ذهنی است، گفت: در این راستا کمیته ها و ستادهای فنی و تخصصی برای حل مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان تشکیل شده است.

فتحی، ادامه داد: نتیجه تصمیمات در این کمیته ها براساس یک خرد جمعی که در این چالش ها تخصص و تجربه دارند، به دست می آید و نهادهای نظارتی به این تصمیمات ارزش قائل بوده و در اجرای هر چه بهتر این تصمیمات همکاری خواهند کرد.

وی با بیان آشکار بودن مفهوم شعار سال ۱۴۰۰ رهبر معظم انقلاب در بخش کشاورزی یادآوری کرد: باید بخش کشاورزی با تولید هر چه بیشتر محصولات کشاورزی و پشتیبانی از تولید بیشتر، موانع و مشکلات را از مسیر تولید برداشته و در راستای شعار سال ۱۴۰۰ رهبری پیشروی کرده و در تامین امنیت غذایی پیشقدم باشد.

کد خبر: ۸۱٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha