۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
مروری بر پرتفوی اسفند ماه «ثمسکن»

مروری بر پرتفوی اسفند ماه «ثمسکن»

گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۹۷۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) با سرمایه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۴۸۹ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۶ هزار و ۶۳۱ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال به ۵ هزار و ۴۸۸ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال رسید. ارزش گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) نیز با کاهش ۱۵۸ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال معادل ۴۶ هزار و ۴۷۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال محاسبه شد.

ثمسکن تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال به مبلغ ۹۶ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹۷۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۴ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال خریداری کرد

کد خبر: ۸۱٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha