۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
 ۷۸ درصد از واحدهای مسکونی محرومین در زنجان مقاوم‌سازی شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۷۸ درصد از واحدهای مسکونی محرومین در زنجان مقاوم‌سازی شد

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: از دو هزار واحد مسکونی محرومین در استان حدود ۹۰۰ واحد معادل ۷۸ درصد مقاوم سازی شده و در سال جاری درصد زیادی از واحدهای مسکونی روستایی محرومین مقاوم سازی می شود. 

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جاری مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان با قوت بیشتری انجام می شود،گفت: طی سال گذشته چهار هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بانکهای عامل معرفی شدند که  سه هزار و ۳۰۰ واحد منجر به عقد قرار داد شده است. 

وی به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۵۴ درصد از واحدهای مسکونی در استان مقاوم سازی شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان همچنین به مقاوم سازی واحدهای مسکونی محرومین در استان اشاره کرد و گفت: از دو هزار واحد مسکونی محرومین حدود ۹۰۰ واحد معادل ۷۸ درصد مقاوم سازی شده است و در سال جاری درصد زیادی از واحدهای مسکونی روستایی محرومین در استان مقاوم سازی می شود. 

خواجه ای تاکید کرد: یکی از اولویت های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سال جاری تأمین و تولید  مسکن است. 

وی با بیان اینکه تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است،گفت: خوشبختانه استان زنجان در زمینه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، تثبیت جمعیت روستایی و ایجاد اشتغال پایدار قدم های خوبی برداشته است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان تصریح کرد: اجرای طرح های هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهری در سالجاری با قوت بیشتری انجام خواهد شد.

کد خبر: ۸۱٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha